Prep chrání Vaši pokožku již od roku 1860

I po mnoha letech si krém Prep stále zachovává svou zázračnou recepturu a jedinečnou vůni, pro které si ho zamilovali miliony lidí po celém světě. Díky lety ověřené kvalitě, Prep dodnes nabízí skutečné blahodárné účinky pro vaši pokožku. Namísto množství kosmetických přípravků Vám postačí jediný, zato skutečně účinný krém Prep

Príbeh kosmetiky PREP - 1
Príbeh kosmetiky PREP - 2
Príbeh kosmetiky PREP - 3
Príbeh kosmetiky PREP - 4

 La storia di Prep 

- 1918 -
Osudové setkání

Během první světové války se Mark Allen dostal na frontu do Evropy, kde se seznámil s italským vojákem Italom Rusticim. Stali se z nich nerozluční spolubojovníci a přátelé. Italo si při holení všiml, že Mark používá přípravek, který neznal. Byl to PREP. Rustici byl krémem, který si Allen přinesl z USA, fascinován a zamiloval si ho natolik, že se stali obchodními partnery.

- 1935 -
Odvážné plány

Krém PREP se stal velmi rychle nejoblíbenějším kosmetickým přípravkům v italských domácnostech. Během autoritářského režimu v 30.letech byl dovoz hotových výrobků z Ameriky zablokován. Po krému byl však takový poptávka, že vznikla společnost SIRENA-MILANO, která PREP začala vyrábět přímo v Itálii. Navzdory potížím s dodávkami surovin, se společnosti SIRENA podařilo zachovat originální recepturu.

- 1955 -
Vítr v plachtách

V průběhu 50. let získával PREP popularitu, která předčila i předválečné období. Pro svou speciální nemastnou konzistenci a ochranné účinky se stal velmi oblíbený u sportovců. V letech 1955-1956 byl PREP hlavním sponzorem prestižních závodů plachetnic - Regata Rimini a Cattolica.

- 1967 -
V pelotonu

Od uvedení krému na trh, uplynulo již více než 100 let avšak značka se vůbec necítila stará. Právě naopak, díky kvalitě se stala úspěšná a nestárnoucí. Svou energii a dravost přetavila i do sponzorování 50. a 51. ročníku jedněch z nejslavnějších cyklistických závodů Giro d'Italia.

- 1980 -
Nová produktová linie

Rodina produktů Prep se rozšířila o nové linie, speciálně o produkty na holení. K úspěšným krémem tak přibyly pěna, krém a mýdlo na holení či balzám po holení. Z Prep se stala etablovaná a tradiční kosmetická značka s bohatou historií. Zároveň s rozšiřováním výroby přicházela i expanze. Značka Prep se tak kromě tradičních drogerií prodává i ve velkých supermarketech.

- 1860 -
Zrodila se legenda

V roce 1860 si lékař Mark Allen v americkém Detroitu umínil, že vyvine léčivý přípravek který nebude mastit a zatěžovat pokožku, ale zároveň ji bude hydratovat, uklidňovat a chránit před podrážděním. V roce 1866, si dal patentovat krém PREP, který se vyznačoval jedinečnou a originální recepturou. Založil firmu MARK ALLEN Co., která začala s výrobou a distribucí krému po celém USA.

- 1929 -
Cestou necestou

V USA byl krém PREP velmi žádaný, rychle si získával popularitu a lidé ho začali nazývat "zázračný krém doktora Allena". V mnoha rodinách zdomácněl jako denní krém, krém na holení, balzám po holení, krém proti popáleninám, uštknutí hmyzem, migréně, popraskané kůži, unaveným nohám a mozolům. Nadešel čas expandovat do světa. Rustici založil společnost ITALO RUSTICI Inc. která se stala výhradním dovozcem krému PREP do Itálie.

- 1948 -
Stále v paměti

Válkou zruinované hospodářství a finanční krize se negativně odrazily i na kondici společnosti SIRENA-MILANO, hrozilo zastavení výroby a bankrot. Po válce se však začal prodej krému rychle obnovovat. Lidé na svůj oblíbený "Miracoli crema medica - zázračný léčivý krém" nezapomněli.

- 1960 -
Novinka pro dámy

Prodej rychle rostl a PREP se úspěšně etabloval na mezinárodních trzích napříč Evropou a Amerikou. Na základě pozitivních výsledků se v italské centrále rozhodlo o vývoji nového produktu. V červnu 1960 byla na trh uvedena novinka, Krém pro dámy PREP for Ladies.

- 1970 -
Prep, milovaný rodinný krém

PREP nepotřeboval masivní reklamní kampaně. Zkušenosti s ním se rychle šířily, předávali se ústně z přítele na přítele, z rodiny do rodiny. Oblíbenost si získal hlavně díky svým účinkům. Celé generace ho používali jako všelék na mnohé kožní problémy. To vše mělo vliv na to, že již v průběhu 70. let se stal jedním nejpopulárnějších rodinných krémů v Itálii.

- 2008 -
Krok do budoucnosti

V roce 2008 se začíná psát nová kapitola značky Prep, která se přičlenění do inovativního kosmetického koncernu Coswell vydala se novou cestu znovuobjevení tradice a modernosti. Společnost Coswell vede značku s stejně vysokými nároky na kvalitu úspěšně dál. Nezaměnitelná vůně a originální receptura výrobků tzv. The Original Formula byla zachována a hýčká vás dodnes. Laboratoře společnosti také rozšířili svou produktovou linii, a tak kromě tradičního krému jsou dnes pod značkou Prep k dispozici také deodoranty, krémy na ruce, olej na pleť a tělo či kosmetika pro muže PREP for Men.

 La storia di Prep 

- 1860 -
Zrodila se legenda

V roce 1860 si lékař Mark Allen v americkém Detroitu umínil, že vyvine léčivý přípravek který nebude mastit a zatěžovat pokožku, ale zároveň ji bude hydratovat, uklidňovat a chránit před podrážděním. V roce 1866, si dal patentovat krém PREP, který se vyznačoval jedinečnou a originální recepturou. Založil firmu MARK ALLEN Co., která začala s výrobou a distribucí krému po celém USA.

- 1918 -
Osudové setkání

Během první světové války se Mark Allen dostal na frontu do Evropy, kde se seznámil s italským vojákem Italom Rusticim. Stali se z nich nerozluční spolubojovníci a přátelé. Italo si při holení všiml, že Mark používá přípravek, který neznal. Byl to PREP. Rustici byl krémem, který si Allen přinesl z USA, fascinován a zamiloval si ho natolik, že se stali obchodními partnery.

- 1929 -
Cestou necestou

V USA byl krém PREP velmi žádaný, rychle si získával popularitu a lidé ho začali nazývat "zázračný krém doktora Allena". V mnoha rodinách zdomácněl jako denní krém, krém na holení, balzám po holení, krém proti popáleninám, uštknutí hmyzem, migréně, popraskané kůži, unaveným nohám a mozolům. Nadešel čas expandovat do světa. Rustici založil společnost ITALO RUSTICI Inc. která se stala výhradním dovozcem krému PREP do Itálie.

- 1935 -
Odvážné plány

Krém PREP se stal velmi rychle nejoblíbenějším kosmetickým přípravkům v italských domácnostech. Během autoritářského režimu v 30.letech byl dovoz hotových výrobků z Ameriky zablokován. Po krému byl však takový poptávka, že vznikla společnost SIRENA-MILANO, která PREP začala vyrábět přímo v Itálii. Navzdory potížím s dodávkami surovin, se společnosti SIRENA podařilo zachovat originální recepturu.

- 1948 -
Stále v paměti

Válkou zruinované hospodářství a finanční krize se negativně odrazily i na kondici společnosti SIRENA-MILANO, hrozilo zastavení výroby a bankrot. Po válce se však začal prodej krému rychle obnovovat. Lidé na svůj oblíbený "Miracoli crema medica - zázračný léčivý krém" nezapomněli.

- 1955 -
Vítr v plachtách

V průběhu 50. let získával PREP popularitu, která předčila i předválečné období. Pro svou speciální nemastnou konzistenci a ochranné účinky se stal velmi oblíbený u sportovců. V letech 1955-1956 byl PREP hlavním sponzorem prestižních závodů plachetnic - Regata Rimini a Cattolica.

- 1960 -
Novinka pro dámy

Prodej rychle rostl a PREP se úspěšně etabloval na mezinárodních trzích napříč Evropou a Amerikou. Na základě pozitivních výsledků se v italské centrále rozhodlo o vývoji nového produktu. V červnu 1960 byla na trh uvedena novinka, Krém pro dámy PREP for Ladies.

- 1967 -
V pelotonu

Od uvedení krému na trh, uplynulo již více než 100 let avšak značka se vůbec necítila stará. Právě naopak, díky kvalitě se stala úspěšná a nestárnoucí. Svou energii a dravost přetavila i do sponzorování 50. a 51. ročníku jedněch z nejslavnějších cyklistických závodů Giro d'Italia.

- 1970 -
Prep, milovaný rodinný krém

PREP nepotřeboval masivní reklamní kampaně. Zkušenosti s ním se rychle šířily, předávali se ústně z přítele na přítele, z rodiny do rodiny. Oblíbenost si získal hlavně díky svým účinkům. Celé generace ho používali jako všelék na mnohé kožní problémy. To vše mělo vliv na to, že již v průběhu 70. let se stal jedním nejpopulárnějších rodinných krémů v Itálii.

- 1980 -
Nová produktová linie

Rodina produktů Prep se rozšířila o nové linie, speciálně o produkty na holení. K úspěšným krémem tak přibyly pěna, krém a mýdlo na holení či balzám po holení. Z Prep se stala etablovaná a tradiční kosmetická značka s bohatou historií. Zároveň s rozšiřováním výroby přicházela i expanze. Značka Prep se tak kromě tradičních drogerií prodává i ve velkých supermarketech.

- 2008 -
Krok do budoucnosti

V roce 2008 se začíná psát nová kapitola značky Prep, která se přičlenění do inovativního kosmetického koncernu Coswell vydala se novou cestu znovuobjevení tradice a modernosti. Společnost Coswell vede značku s stejně vysokými nároky na kvalitu úspěšně dál. Nezaměnitelná vůně a originální receptura výrobků tzv. The Original Formula byla zachována a hýčká vás dodnes. Laboratoře společnosti také rozšířili svou produktovou linii, a tak kromě tradičního krému jsou dnes pod značkou Prep k dispozici také deodoranty, krémy na ruce, olej na pleť a tělo či kosmetika pro muže PREP for Men.